انواع گواهینامه و استاندارد

_

این بخش انواع ایزو و گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت را مشاهده می کنید. از پایه ای ترین ایزو، ISO 9001  گرفته  تا ایزوهای تخصصی مانند ISO 13485 و  ISO 22000  و IATF 16949 و ….

هم چنین در این بخش نشان CE و نشان حلال و … را مشاهده می کنید. با کلیک بر روی عنوان مورد نظر به صفحه مربوطه هدایت شده و اطلاعات کاربردی و مفیدی در رابطه با ایزو و گواهینامه مورد نظر دست می یابید. علاوه بر آن امکان دانلود ایزو و گواهینامه برای شما فراهم شده است.

درباره ی ایزو

ISO سازمان بین المللی استاندارد سازی می باشد که وظیفه آن تدوین استاندارد های بین المللی می باشد. این استانداردها به منظور یکپارچه سازی فرآیند ها و روال انجام کارها با استناد به خواسته ها و شرایط قانونی کشور ها تدوین می گردد. هدف از آن تسهیل در تولید و توسعه خدمات و تولیدات می باشد تا بدین طریق رضایت مصرف کننده و الزامات قانونی را برآورده سازد.

گواهی‌نامه استاندارد ISO نشان می دهد که یک محصول یا کسب و کار در راستای بهترین شیوه‌ها و سیستم‌های مدیریت کیفیت به صورت مسئولانه عمل می‌نماید. این یک استاندارد جهانی است و توسط یک سازمان بین‌المللی مستقل و غیر دولتی با عضویت ۱۶۳ عضو استانداردهای ملی با دبیرخانه مرکزی خود در ژنو سوییس اداره می‌شود.

صدور گواهینامه ISO به طور خودکار اعتبار را نزد سهامداران، کارکنان، کمیته های مدیریت، مشتریان و مصرف کنندگان افزایش می دهد.

استاندارد چیست؟

استانداردها، مشخصات جهانی محصولات، خدمات و سیستم ها هستند تا کیفیت، ایمنی و اثربخشی را تضمین کنند. استانداردها نقش کلیدی در تسهیل تجارت و ایجاد اعتماد دارند.

تا به امروز، ISO حدود 22521 استاندارد بین المللی را معرفی کرده است که تقریباً تمام صنایع، از فناوری گرفته تا امنیت غذایی، خدمات و کشاورزی را پوشش می دهد، با این حال، ISO 9001 و ISO 14001 عمومی ترین استانداردهای ISO هستند و برای اکثر شرکت ها و سازمان ها قابل اجرا هستند.

انواع ایزو و گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت

جهت دریافت مشاوره برای استقرار انواع ایزو و گواهینامه ها، فرم تماس را تکمیل نمایید و یا از طریق ایمیل و شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

ایزو کانسالت سنتر، همراه شما در این مسیر است.