برون  سپاری تضمین کیفیت

_

برون سپاری تضمین کیفیت

برون سپاری تضمین کیفیت، یکی از خدمات ما به شما عزیزان می باشد.از مزایای برون سپاری تضمین کیفیت، شامل کاهش هزینه ها و دردسرها و افزایش بهره وری لذت ببرید.

از آنجاییکه مهندسان و کارشناسان باتجربه ما، دارای اطلاعات کامل و به روز در زمینه استانداردها و گواهینامه ها می باشند و دوره های آموزشی مرتبط را سپری کرده اند؛ کاملا آماده کار بر روی پروژه های جدید می باشند.

ساختن تیم تضمین کیفیت

تضمین کیفیت پر از وظایف پیچیده و وقت گیر می باشد و به ندرت با عملیات عادی سازمان شما مرتبط می باشد. با وجود اینکه تیم سازمانی شما در زمینه ی کاری خود بسیار مجرب می باشند به سختی می توانند به عنوان کارشناس تضمین کیفیت عمل کنند و وقت و هزینه ی بسیاری در این راستا پرداخت می شود. بنابراین ساختن یک تیم تضمین کیفیت کار ساده ای نیست.

برون سپاری تضمین کیفیت با طیف وسیعی از مزایا همراه است:

1- مهم ترین مزیت برون سپاری تضمین کیفیت : صرفه جویی در هزینه ها

تو دنیای رقابتی و اقتصادی امروز مسلما همه ی سازمان ها در پی کاهش هزینه ها و همزمان افزایش کیفیت هستند.

ما برای بخش QA سازمان شما( که روی کیفیت سیستم مدیریت کیفیت و هزینه هایی که روی دوش سازمانتان میگذارد اثر مستقیم دارد)  برنامه ویژه ای داریم!

سازمان ها و کسب و کار ها یا کوچک و نوپا هستند و  یا یک سازمان متوسط و بزرگ

شما تو هر کدوم از این دسته بندی ها قرار بگیرید. ما براتون راه حل ویژه ای داریم؛ و اون راه حل ویژه برون سپاری تضمین کیفیت هست!

1- سازمان های کوچک

اگر شما مدیر یک کسب و کار کوچک هستید حتما با این مسئله مواجه شدید که در صورت استخدام یک مدیر تضمین کیفیت با تجربه؛ حقوق بسیار بالایی هم براشون در نظر گرفتید. ولی کسب و کار شما برای این نقش وظایف کمتری داره و از این نیرو عالی به صورت تمام وقت استفاده نمی کنید. چون انقدر کار براشون تعریف نشده پس یه هزینه ی زیاد به کسب و کارتون اعمال کردین و بازدهی کمتر هست. شاید پیش خودتون فکر کردین مسئله را اینجوری حل میکنم که یک نیرو با تجربه کمتر می گیریم که هزینه ها کاهش پیدا کنه. ولی اینو در نظر نگرفتین که طراحی و پیاده سازی ضعیف سیستم های مدیریت کیفیت (QMS) می تواند بارهای زیانباری را بر سازمان وارد کند و راضی نگه داشتن مشتریان و دستیابی به اهداف تجاری را دشوار میکنه.

پس راه حل چیست؟ با سپردن تضمین کیفیت به ما، از مزایای همراه داشتن یک مدیر تضمین کیفیت عالی با حقوق کمتر بهره میبرید!  و هم هزینه ها را کاهش دادید و هم کیفیت را افزایش!

2- سازمان های بزرگ

از طرفی امکان داره شما صاحب یک کسب و کار بزرگ باشین و پیش خودتون بگید باید یک نیروی تضمین کیفیت کل ایام کاری در سازمان  ما حضور داشته باشه. باز هم استخدام یک فرد خبره با حقوق خیلی بالا اقتصادی نیست.

پیشنهاد ما برای این دست کسب و کارها اینه که از یک کارشناس تضمین کیفیت با حقوق متوسط و مشاور با تجربه در کنار آن بهره ببرند.

پس با برون سپاری  تضمین کیفیت از مزایای کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری و کیفیت بهره مند میشین!

ساخت و نگه داری یک تیم تضمین کیفیت داخلی بسیار پیچیده و هزینه بر می باشد. علاوه بر آن بیش تر نقش ها موقتی یا مختص پروژه می باشد. بنابراین یافتن مهندسی که آن موقعیت را پر کند زمان بر می باشد و مقرون به صرفه نیست.

با برون سپاری تضمین کیفیت؛ تمامی هزینه های مصاحبه، استخدام، آموزش و حفظ تیم تضمین کیفیت را دور می زنید. بنابراین با صرفه جویی در هزینه ها به بهترین شیوه به هدف خود می رسید.

2-با برون سپاری تضمین کیفیت؛ به کارشناسان خبره در زمینه تضمین کیفیت دسترسی دارید که بر چالش های پیش رو غلبه می کنند.

 

3- منابع داخلی را آزاد می کنید.

تضمین کیفیت پر از وظایف بسیار پیچیده و وقت گیر می باشد که به ندرت با عملیات عادی شرکت شما مرتبط می باشد. وقتی تضمین کیفیت را برون سپاری می کنید تیم داخلی شما زمان بیش تری برای تمرکز بر کسب و کار اصلی شما دارند که منجر به افزایش بهره وری سازمانتان می شود.

4- با سپردن تضمین کیفیت به ما؛بهترین روش ها به کار گرفته می شود.

برای همگام شدن با آخرین استانداردها و متدها می بایست اطلاعات در زمینه تضمین کیفیت به روز باشد. با سپردن تضمین کیفیت به ما؛ از به روزترین و بهترین روش ها بهره مند می شوید.

5- کاهش اشتباه و به حداقل رساندن ریسک ها با برون سپاری تضمین کیفیت

اگر در یک موضوع متخصص نباشید بعضا نادیده گرفتن کوچکترین فاکتورها منجر به ایجاد خسارت زیادی برای سازمان می شود. با سپردن تضمین کیفیت به ما؛ از چنین ریسک هایی بر حذر می شوید.

برون سپاری تضمین کیفیت